Pagina's

zaterdag 16 januari 2016

Snoepen in het weekend

In het weekend vinden wij het heerlijk om iets te snoepen. Nu ik suikervrij eet was het even zoeken wat we in het weekend kunnen snoepen. In eerste instantie dacht ik dat dit niet mogelijk was, maar zoals ik al had geschreven zijn de ribbelchips van Jumbo suikervrij.
Op de site van Healthy Vega heb ik een recept voor appeltaart gevonden zonder toegevoegde suiker en dit heb ik uitgeprobeerd.

Dit was het resultaat.

Ik ben er echter nog niet helemaal tevreden over. Het deeg zou nog wat zoeter mogen en iets meer rijzen. Dit ga ik de komende tijd uitproberen.

















Nu op naar het recept van het volgende weekend, bananenbrood. Ik heb dit al eens gemaakt, maar in die versie werd geraffineerde suiker toegevoegd. Hoe smaakt het zonder toegevoegde suiker.
Het recept dat ik heb uitgekozen komt van de site: Zusjes koken over.

Wederom zou het van mij wat zoeter mogen, misschien komt dit doordat ik geen amandelmeel, maar volkorenmeel heb gebruikt.
Ook dit recept ga ik verder aanpassen naar mijn smaak.

Het volgende recept heb ik alweer uitgezocht.
Het worden pindakaas muffins met cacao van de site van Pauline's keuken. In de volgende blog horen jullie hoe het is geworden.
Wanneer ik de recepten naar mijn smaak heb aangepast zal ik ze plaatsen. Nog even geduld dus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten