Pagina's

donderdag 28 september 2017

Guacamole


Ik ben blij. Mijn blog wordt steeds beter bekeken. Met de hulp van het delen van mijn berichten op Facebook weten steeds meer mensen mijn blog te vinden. Wat een goed gevoel geeft het. Deze week zag ik zelfs een bericht van mijn blog voorbij komen, dat was gedeeld door iemand die mijn blog gelezen had. Geweldig! Het is dus zeker weer tijd om een receptje te plaatsen. Een makkelijk recept dat zo gemaakt is. 

Guacamole, er zijn vele recepten te vinden en ieder doet het op zijn manier. Deze vind ik erg lekker.

Ingrediënten:

2 avocado's
Zout en peper
Klein uitje
Kleine tomaat

Bereiding:

Snijd het uitje en de tomaat, zonder zaadlijsten, klein.
Snijd de avocado’s door midden, verwijder de pit en schep de schil leeg.
Prak de avocado’s fijn met een vork. Voeg het uitje en de tomaat toe en roer door.
Breng op smaak met zout en peper.

Lekker met nacho’s

Eet smakelijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten